ciasteczka

środa, 28 stycznia 2015

Filcowa mysz z parasolem

Od dawna fascynuje mnie świat kreowany przez twórców filmów animowanych, szczególnie precyzja z jaką wykonują oni miniatury. Postanowiłam stworzyć swoją postać - filcową myszkę.  Inspirowałam się stylem burtonowskich postaci. Oczy i buty wykonałam z masy plastycznej.
Jak wyszło - oceńcie sami :) Mysz nazwę Wiktor :)
Wysokość myszki - ok. 18 cm.

filcowa myszka
felted mouse
felted mouse
felted mouse


filcowa myszka

filcowa myszka



8 komentarzy:

  1. Świetnie zrobiona :) Bardzo w stylu Tim'a Burton'a :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu! Bardzo mi miło, że się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Bardzo się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiktor jest urzekający! Niebywale podobają mi się zwierzaki folcowane :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście jak od Burtonów. Zobaczyłam ją i to spojrzenie wydało mi się znajome. Przeczytałam tekst ... A! No tak. Jesteś genialna po prostu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeżeli wyrazisz swoją opinię na temat moich prac w komentarzu. Postaram się odpowiedzieć na każdy z nich.
Dziękuję za aktywność na moim blogu!