ciasteczka

poniedziałek, 11 maja 2015

Filcowy piesek Bazyli :)

Wśród wszystkich cudaków, jakie udało mi się do tej pory stworzyć, nie może zabraknąć i tego - Najlepszego Przyjaciela Człowieka:) W moim domu buszują już dwa żywe pupile, które oprócz kotów są źródłem ogromnej radości i ciekawych obserwacji. Szczególnie spanielka Figa, która nieustannie zadziwia mnie swoim jakże "człowieczym" charakterkiem :) To na jej cześć stworzyłam mojego kolejnego stwora - psa o dostojnym imieniu Bazyli :)
Pieska ufilcowałam z czesanki w kolorze kawy. Mierzy on ok. 20 cm. Bazyli skradł moje serce swoim jakby zawstydzonym wyrazem oczu:) Choć tego nie planowałam, właśnie taki wyszedł. I to najbardziej lubię w pracy z filcem, że efekt końcowy jest nie do końca przewidywalny. Bazylemu starałam się nadać oszczędną formę i kolorystykę.

Miłego oglądania, pozdrawiam wiosennie :)

pies z filcu, filcowy pies


I w cieniu...


6 komentarzy:

  1. Очаровательный барашек)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cпасибо! я радуюсь что тебе нравится :)

      Usuń
  2. Bazyli jest cudny! Piękne ma spojrzenie i chwyta za serce:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykle stylowy i perfekcyjnie wykonany - podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Cieszę się, że się podoba :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeżeli wyrazisz swoją opinię na temat moich prac w komentarzu. Postaram się odpowiedzieć na każdy z nich.
Dziękuję za aktywność na moim blogu!